قطعه ای از اشعار سینه زنی که در سنگرها خوانده می شد (از یاداشت های شهید داود آجورلو)
شهیدداودآجورلو
شهیدداودآجورلو-عشق

السلام عليك يا بقية الله (عج)

قطعه هاي از اشعار سينه زني كه در سنگر ها خوانده مي شد.(از يادداشت هاي شهيد داود آجورلو)

شهید داود آجورلو

يه عمريه ديونتم حسين ( ع ) جان  

در به در و حيرونتم حسين ( ع ) جان

يه عمريه مثل گداهميشه     

منتظرم كي در بروم باز مي شه

اين وشنيدم از همه هميشه

كه عاشقي يكطرفه نمي شه

مي گن كه كار عاشقي جنونه

شنيدن زخم زبون به جونه            

ميخرم اين زخم بجون هميشه

من بميرم خدا بشه چي ميشه

به من مي گن آهاي چيه ديونه

مگه چي مي خواي تو از اين خونه

من هميشه به عشق تو مي سازم

تا كي بايد بسوزم وبسازم

يه عمريه زدم به سينه دستم

همش مي گم كه من حسيني هستم ............

 

 

 

 

 

اللهم عجل لوليك الفرج خدايا در فرج آقا امام زمان تعجيل بفرما .


شهیدداودآجورلو اللهم عجل لولیک الفرچ بحق زینب سلام الله علیه

درباره وبلاگ

شهدا دعا داشتند،ادعا نداشتند نیایش داشتند،نمایش نداشتند حیا داشتند،ریا نداشتند رسم داشتند،اسم نداشتندو... کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی، کجائید ای سبکبالان عاشق، پرنده تر زمرغان هوایی.
آخرین مطالب
نويسندگان